江里鱼儿

手机记录生活 . 做一个永远的女人. 让自己优雅的老去 🍃
Blue Skies - Lenka

太喜欢这样的配乐.太好听🎧了 😄

粉色味蕾的悲伤:

好好听啊,感觉我又活过来了
We've been waiting,
我已等待许久,
Anticipating change coming our way,
你来改变我未来的道路,
You're my baby,
我的宝贝,
Two the bad nights,
在这厌烦的夜晚,
two the brighter days,
在这更刺眼的白天,
I know that something good,
我知道美好的事物,
is waiting just around the corners,
就躲藏在周围的角落里,
There's a new day dawning,
这就是那初升的曙光,
There's a new life for us,
这就是我们生活的新篇章,
Got to keep on holding on,
拥有它,
for just a little long, I know,
哪怕只有一小段时间,我深知,
That it's gonna be blue skies,
蓝天即将到来,
For you and I,
你我并肩,
We'll step out of the shadows,
一起踏出阴影,
and walk into the light,
迎接光明,
Yeah, it's gonna be blue skies,
是的,举头即蓝天,
For you and I,
低头仅你我,
But my heart beats slow,
但我的心缓缓跳动,
as the storm carries on up high,
当这场风暴汹涌扑来,
And the clouds roll by,
云朵翻腾而起,
I can feel it,
我能感到,
It's coming fast and fierce and wild,
这无止息地吹刮着的激怒的风,
I can see it,
我终于明白,
Everytime I look into those eyes,
每当我看着那双眼睛,
Tell me is it really gonna storm again,
它告诉我风暴再次到来,
Will the sky turn dark, will the rain begin?
蓝天将要逝去?晴日是否要离开?
I wanna be with you wherever,
无论何时何地我只想与你在一起,
lightering strikes, cause I know,
让暴风雨来得更猛烈些吧! 因为我知道,
That it's gonna be blue skies,
蓝天即将到来,
For you and I,
你我并肩,
We'll step out of the shadows,
一起踏出阴影,
and walk into the light,
迎接光明,
Yeah, it's gonna be blue skies,
是的,举头即蓝天,
For you and I,
低头仅你我,
But my heart beats slow,
但我的心缓缓跳动,
as the storm carries on up high,
当这场风暴汹涌扑来,
And the clouds roll by,
风起云涌,
And the clouds roll by,
风起云涌,
I can't stand rain for one more day,
我不能再忍受雨天,
I know we can make it go away,
我知道我可以驱散它,
Can you fell it?
你感受到了吗,
Like a fever, burning till it breaks,
就像发烧,烧至灰飞烟灭,
Blue skies,
终会迎来蓝天,
For you and I,
只有你与我,
We'll step out of the shadows,
一起踏出阴影,
and walk into the light,
迎接光明,
Yeah, it's gonna be blue skies,
是的,举头即蓝天,
For you and I,
低头仅你我,
But my heart beats slow,
但我的心缓缓跳动,
as the storm carries on up high,
当这场风暴汹涌扑来,
And the clouds roll by,
风起云涌,
Blue skies, Blue skies (And the clouds roll by),
风和日丽、万里无云(乌云褪去),
Blue skies, Blue skies (And the clouds roll by),
碧空如洗、天高云淡(乌云褪去),
Blue skies, Blue skies (And the clouds roll by),
虹销雨霁、云淡风轻(乌云褪去),
Blue skies, Blue skies (And the clouds roll by),
和风习习、阳光灿烂(乌云褪去)。

评论

热度(20)